Alex Farrell: ένας πυγμάχος, με ψηλούς στόχους

Δυό χέρια δυνατά, δυό χέρια μοναδικά.
Κι ένας Αλέξανδρος, που ξεχωρίζει, μαζί με άλλα παιδιά και με τον προπονητή τους, πρωτομάστορα Μπάμπη Στατιού, αρχίζουν να γράφουν μια λαμπρή ιστορία, στην Ροδιακή πυγμαχία. 
Με επιτυχίες, που αγγίζουν όλη την Ελλάδα, τα παιδιά της πυγμαχίας, που γεννήθηκε στο Φαληράκι των Καλυθιών, απλώνουν τα γάντια τους και αγκαλιάζουν επιτυχίες.
Ένας από τους πρωταγωνιστές, είναι και ο Αλέξανδρος, που ο ίδιος, μας έγραψε το παρακάτω κείμενο:
"Ονομάζομαι Φάρρελλ Αλέξανδρος, γεννήθηκα στο νησί της Ρόδου στις 9/8/1997. 
Ξεκίνησα να ασχολούμαι με την Πυγμαχία στα 15 με προπονητή τον Μπάμπη Στατιού, με τον οποίο συνεχίζω έως και σήμερα στο σύλλογο Α.Σ ΚΟΛΟΣΣΟΣ ΚΑΛΥΘΙΩΝ
Τον Μπάμπη, τον γνωρίζω προτού αρχίσω πυγμαχία και για εμένα δεν είναι απλά προπονητής μου αλλά και δεύτερος πατέρας μου!! 
Σαν πυγμάχος έχω λάβει μέρος σε διάφορους αγώνες αλλά και σε 3 Πανελλήνια Πρωταθλήματα στα οποία κατάφερα να κερδίσω και στα 3 την πρώτη θέση και το Χρυσό μετάλλιο τις χρονολογίες 2013-2014-2015.
Είμαι μέλος της εθνικής ομάδας τα τελευταία 2 χρόνια και είχα λάβει μέρος και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Πυγμαχίας το 2014 στη ΣΟΦΙΑ της Βουλγαρίας
Αυτή τη χρονική περίοδο προετοιμάζομαι με τον προπονητή μου για προπονητικό καμπ, αλλά και για αγώνες που θα λάβουμε μέρος στο NewCastle της Αγγλίας από τις 18 Μαΐου έως τις 11 Ιουνίου. 
Οι στόχοι μου στα επόμενα χρόνια είναι να αποκτήσω ακόμα πιο πολλές αγωνιστηκές εμπειρίες και μια πρόκριση για την επόμενη Ολυμπιάδα που θα διεξαχθεί στο Τόκιο και επόμενος στόχος να συνεχίσω την καριέρα μου ως επαγγελματίας πυγμάχος!! 
Αυτά που έχω καταφέρει αλλά και όλα αυτά που θέλω ακόμα να κάνω σίγουρα δεν έρχονται από μόνα τους.Χρειάζονται πολλές θυσίες,πολλές ώρες σκληρής δουλειάς στο γυμναστήριο,πειθαρχία και αφοσίωση. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια μου τους συναθλητές μου αλλά και τους σπόνσορές μου γιατί ο καθένας με τον δικό του τρόπο με έχουν βοηθήσει να φτάσω ως εδώ.Τέλος θα ήθελα φυσικά να ευχαριστήσω τον προπονητή μου Μπάμπη Στατιού που είμαι σίγουρος πως θα είναι πάντα δίπλα μου".
Εμείς, ότι κι αν πούμε για τον Άλεξ, θα είναι μόνο να είναι γερός, να ανέβει όσο ψηλά του αξίζει και να ατενίζει την κορφή, σαν να είναι ο πρώτος του λοφίσκος. Καλή επιτυχία και τα όνειρά σου Αλέξανδρε, να τα δεις σύντομα μπροστά σου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις